Friday, January 11, 2008

Overslapen

Het is gebeurd! Dit is niet Erik Van Looy die u leest het is nog steeds lie ;-)

Wat is er dan wel gebeurd hoor ik u denken.. Wel, voor de eerste keer in de 8 (lange) jaren dat ik bij Mowa werk heb ik me deze ochtend overslapen - en serieus overslapen!!

Op een uur dat ik normaal gezien aan mijn 2de tas koffie begin, schoot ik wakker! Ik kan je zeggen dat ik nog nooit zo snel uit mijn bed ben gesprongen, laat staan zo snel gewassen en 'gestreken' was.. Met een just-out-of-bed-look zat ik 3 kwartier later dan toch achter mijn bureau!

Wie me kent weet dat ik niet snel last heb om 's ochtends uit mijn bed te raken en een vervelend ochtenhumeur is geen karaktereigenschap van me. Ik moet toegeven dat ik wel even kan klagen of zeuren als ik de lichtknop of het knopje van de radio niet onmiddellijk vind, maar zodra die obstakels zijn opgelost zing ik vrolijk de (goede) liedjes van de radio mee! Ik ben dus een vrij opgewekt ochtendmens wiens dagen goed en vrolijk starten :-)

Maar dit was geen goed begin van de dag!! Er was zelfs geen tijd om vrolijk mee te zingen (zelfs niet om de kat natte brokjes te geven) en uiteindelijk werd het een dag waarbij alles dat kon mislopen ook effectief is misgelopen!! Lang leve het weekend ;-)

No comments: