Tuesday, January 08, 2008

De Redactie - deel 2

Ik moet er toch nog iets over kwijt; ik heb de indruk dat er meer negatieve commentaar is gekomen op de nieuwe site van het vrt-journaal - lijkt me toch ook niet leuk voor de makers ervan.

En het zijn niet enkel "Fijn Eten" en ik die er iets over geschreven hebben! Meerdere internetgebruikers kregen spontaan hoofdpijn bij het openen van de site! En uit die reactie heeft men een heuse reddingsactie opgestart:

http://www.redderedactie.be/

Heldhaftige bloggers verzetten hemel, aarde en internetspace om duidelijk te maken dat de site toch niet van van het niveau is als men zou verwachten van de vrt (dit klinkt héél grof maar zo is het althans in mijn ogen).

VRT-journaal staat voor mij gelijk aan; correctheid, an, duidelijkheid, overzichtelijkheid, kwaliteit, .. En ik ben ervan overtuigd dat ik niet de enige ben die deze mening heeft - het is geen publiek geheim dat er zovelen zijn die het vrt-journaal verkiezen boven het vtm-journaal voor die punten!!

En dan krijg je zo'n site.. U mag het gerust weten, vrtnieuws.net was mijn startpagina en deredactie.be is dat nu nog maar ik merk van mezelf dat ik minder lang blijf hangen dan vroeger..

No comments: