Wednesday, January 09, 2008

De hondenziekte

Het is weer eens zover - de jaarlijkse snotvalling!!

Na enkele goede en vrij warme weken is het plots barkoud geworden met als resultaat dat ondergetekende blogster rondloopt met rode/tranende ogen, een lopende neus, een dikke/pijnlijke keel en een stem heeft al ben ik enkele dagen flink de bloempjes buiten gaan zetten..

Na een verschrikkelijke woensdag, waarvan ik dacht dat die nooit zou eindigen, ben ik in de aanval gegaan! Ik was de feestende beestjes beu en zou hen dat dan ook duidelijk maken door een eindje te gaan joggen.. Al kuchend en proestend heb ik mijn loopkledij aangetrokken, mp-3-speler meegenomen, E. gaan oppikken en een kwartiertje later in de startblokken geschoten!

En het deed goed - het was niet makkelijk; met keelpijn ijzig-koude lucht inademen is geen lolletje maar het heeft toch goed gedaan. Sommige microobjes hebben 'de looptraining' niet overleefd :-) Een deel van de familie is nog wel achtergebleven maar zolang die het niet uithangen ben ik tevreden!



En voor ik het vergeet.. Na enig zoekwerk terug gevonden;
http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/weblog/Weblogs

1 comment:

Kriss said...

Vinger aan de poot?