Wednesday, December 12, 2007

Lichte frustratie

Dan neemt ne mens een dag vakantie om de nodige documenten in orde te brengen, springt diezelfde mens op tijd uit haar bed (wel met de nodige moeite..) om dan bij de bevolkingsdienst aan te komen en afgeblaft te worden door iemand die het fenomeen 'klassieke ambtenaar' alle eer aan doet!!

Met een lichte frustratie dan maar even het politiekantoor iets verder binnen gesprongenwant uiteindelijk moeten de nodige papieren binnen de 5 werkdagen in orde gebracht worden en de rest van de week werk ik!! Als je dan weet dat de bevolkingsdienst open is van 9u tot 15u (!!) kan dat wel voor problemen zorgen, is het niet.. Maar ik mag me gelukkig prijzen - donderdag is er een avonddienst!! O ja leuk, kan ik na mijn hardwerkende uren op kantoor nog even genieten van mensen die dik tegen hun zin nog enkele avond-uren moeten kloppen.

Nu zei de agent me wel dat hele dit circus een geval van overmacht is en dat het dan ook geen kwaad kan dat alles wat vertraging oploopt.

Maar toch loop ik met een lichte frustratie rond! Het kan goed zijn dat je niet akkoord bent met genomen beslissingen maar naar mijn oordeel konden die rode-vuilnisdragende mensen buiten de bevolkinsdienst dat op een iets beschaafdere manier uiten en die lieve blonde mevrouw achter de infobalie (die duidelijk niet van een extra dag verlof kon genieten) had op een iets vriendelijkere manier mensen kunnen verder helpen - daar wordt u bij mijn weten nog steeds voor betaald!!

Lieve groetjes
Een hardwerkende van 8u tot 16u15 (!!) werkende mens

No comments: