Monday, December 10, 2007

Begin (kort en bondig)!!

Ben daarnet tot het besef gekomen dat de intro van mijn blog niet meer klopt. Dus..

Ik ben lie, 28 en woon in het Antwerpse

In september ben ik op niet-vrijwillige basis terug op de markt gesmeten. Dat nieuws deed niet alleen ontzettend veel pijn, het bracht ook een enorme teleurstelling, frustratie en nog een heleboel andere gevoelens met zich mee (op dit ogenblik ben ik zover om daar niet teveel woorden meer aan te verspillen)! Heel deze situatie betekent wel dat ik terug tijd heb om dingen te doen die mij interesseren.

Tussendoor zoeken mijn enorme kat en ik een nieuw plekje. En vorig jaar ben ik begonnen met de opleiding Bachelor Lager Onderwijs en zit ondertussen in mijn 2de jaar - wegens de omstandigheden is de kans groot dat het eventjes het 2de jaar zal blijven ;-)


Indien u wenst mag u meegenieten van mijn leventje - of toch datgene dat ik hier achterlaat - en indien u liever verdersurft.. have fun ;-)

No comments: