Tuesday, October 16, 2007

Tuteke

Mijn tuteke is naar de garage voor een nieuwe achterkant! Dankzij een franse camion, die zijn ogen niet open had op de Antwerpse ring, reed mijn tuteke ocharme rond met ducktape om zijn poepeke bij elkaar te houden!

Maar daar wordt nu hard aan gewerkt zodat mijn beestje donderdag terug uit 1 stuk bestaat - ikke blij natuurlijk :-)

Tot dan heb ik een vervangautootje uit de tijd dat de dieren nog konden spreken; gerammel aan alle kanten, een stuur waar ik niet te hard mee mag draaien of ik wring het los, een smal breekbaar sleuteltje, dunne breekbare deurtjes, kanjer van buitenspiegels en een toeter die uit het assortiment 'zware fietsbellen' komt!

Met die koekendoos rijden is enorm onwennig en dat is lastig want je voelt je op die manier ook niet echt veilig - zeker niet als je van Wommelgem dan even naar Kruibeke moet rijden om 18u30!!

Maar 1 ding moet ik toegeven - met zo'n autootjes ben je steeds als eerste weg aan het licht - gas geven en dat ding schiet vooruit (en dan maar hopen dat de carrosserie kan volgen)! Nog één dagje en ik heb mijn oude vertrouwde tuteke terug :-)

No comments: