Wednesday, October 03, 2007

Piraten en co

Fijn Eten heeft het vandaag over Piraten. En hij heeft groot gelijk dat die gemene mannetjes voor flink wat centjes zorgen en dat ze volledig uitgemolken worden. De allesbehalve stoere maar grappige Jack Sparrow heeft deze hype in gang gezet en de ideetjes van Fijn Eten sluiten daar leuk aan.

Later op de avond - op een uur dat mijn klieren me vertellen dat ik beter in bed zou kruipen - zap ik voorbij CSI Miami - het realistische en educatieve programma was zo goed al ten einde want er werd net een misdadigster in de boeien geslagen.. Het laatste wat ik Horatio hoor zeggen is: 'a pirate never leaves his treasure' - waarop hij op zijn steeds-coole-manier-van-doen-en-met-zonnebril-op een kist opent met JAWEL een heuse berg gouden muntstukken en juwelen!?

Ondertussen is er al een ander programma begonnen waarin een klein jarig meisje ontvoerd wordt op haar verjaardagsfeestje door de clown van dienst.. O jeetje Dougie Houwser doet mee (die is ondertussen een serieus stuk gegroeid, is geen dokter meer en zoekt van 22u30 tot 23u25 naar zijn dochtertje).

Als ze nu eens een piraat hadden ingehuurd hé..

No comments: