Thursday, October 04, 2007

Mijnheer de advocaat

Ik weet dat meningen verschillen en het zou maar saai zijn moest dat niet zijn, maar deze zaak vond ik niet kunnen! Een beetje logisch verstand alsjeblieft - wat moet die familie niet hebben gevoeld toen ze je snoet op tv zagen en je doodleuk die onzin hoorde zeggen!

Ik snap het ook niet hé - als advocaat zo denken! Jij doet het woord voor andere mensen, jij vertegenwoordigt iemand, jij spreekt in naam van iemand en dan zeg je zoiets!!

Zelfs al kom je van Mars of verder en hoor je op dit eigenste ogeblik pas het relaas van de feiten - dan nog denk je in de eerste plaats aan racisme!! What were you thinking?? Als ik niet beter wist zou ik denken dat je de advocaat van de verdediging was!!

En kom nu alsjeblieft niet af met excuses of mooipraterij om je blunder van jewelste te bedoezelen!





No comments: