Sunday, October 07, 2007

24

The following takes place between .. and ..

Het is een zinnetje dat mijn zondagavond in schoonheid afsluit! De eerste 2 seizoenen heb ik niet gevolgd, het interesseerde me geen bal. En toen zag ik een stukje van seizoen 3 (denk ik) en was direct verkocht!! Zelfs zo erg dat ik onlangs mijn wekker zondagochtend zette om de herhaling van het vorige seizoen te kunnen volgen
ja hoor zo erg is het ;-)

De (Amerikaanse) makers spelen in op recente gebeurtenissen. En wat me onlangs opviel is dat bij een nieuwe bomdreiging in één en dezelfde zin Mossad en/of Al Qaeda vielen - net alsof enkel die organisatie's met bommen overweg kunnen en dat is zo .. oppervlakkig denken, vooroordeeld denken om het maar te zeggen! Dat is spijtig maar misschien ook typisch Amerikaans..


No comments: