Monday, September 17, 2007

School

Of ik er nu zin in heb of niet - zaterdag begint 2 zOLO officieel!! Het zal niet simpel zijn om de gedachten er voor 100% bij te houden maar we gaan toch moeite doen - het zal wel moeten..

Alsof ik het hem gun een jaartje over te slaan!!

Op school zijn ze na enkele maanden complete stilte ook wakker geschoten - mijn mailbox heeft het geweten!! Lichte paniek maakt zich terug over mij meester. Donderdag heb ik een afspraak met de fameuse studiebegeleidster om een traject op te stellen want die 60 studiepunten zullen niet alle 60 voor dit jaar zijn.. Daar is het een net te moeilijke periode voor maar een groot deel van die 60 wil ik wel proberen te halen en als het me niet lukt kan ik wel zeggen dat ik een goede voorbereiding heb gehad en het tenminste toch geprobeerd heb - in plaats van op voorhand het al op te geven (naar het schijnt is dat een karaktertrekje van me..).

No comments: