Monday, August 27, 2007

Onze regering - deel 2

Onze koning heeft de wijzen van het land bij zich geroepen. Zij die zich nog voor een 200% in eer en geweten voor het land hebben ingezet, worden gehoord.

Zoals deze ochtend op de radio reeds werd gezegd: zij hebben ervaring met communautaire kwesties!

Ik ben opgegroeid met die mensen - in mijn ogen zijn die mannen (!!) altijd oud geweest :-) Ik heb ze nooit jong gezien - ik heb ze eigenlijk ook weinig of nooit zien lachen.. Maar dat zijn zo mensen naar wie je opkijkt, voor wie je onvoorwaardelijk respect toont ook al zullen ze er op tijd en stond ook serieus hebben naast gezeten.

Deze wijzen geven me het gevoel net iets meer over te hebben voor het land (dit klinkt wel heel patriotisch). Misschien omdat deze mensen (in mijn ogen) meer ingetogen zijn, ze geven mij de indruk iets minder ambitie te hebben dat de huidige politici..

Gisteravond waren al enkele sterke namen bekend en mijn eerste gedacht: de snotneuzen hebben de speelplaats verlaten na deze in volledige wanorde te hebben achtergelaten en de meesters mogen nu orde op zaken brengen!!

Nu is het wachten op: Meester, hij begint weer ;-)

No comments: