Tuesday, August 21, 2007

Een blog over ditjes en datjes EN pure onzin!

Vandaag in het nieuws: Raëlianen niet welkom in Waterloo voor graancirkelconferentie.

Geef toe dat de titel tot de verbeelding spreekt. Nu blijkt dat de Raëlianen mensen zijn die geloven dat het leven op aarde is ontwikkeld door .. buitenaardse wezens in een laboratorium!!

Nadat u bent bekomen van het lachen, mij volledig geschift hebt verklaard en vooraleer u snel doorklikt naar een andere site, kan u eens een kijkje gaan nemen op http://www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/bizar/558837 : het betreffende artikel!


Uit pure nieuwschierigheid zou ik gerust eens zo'n 'conferentie' willen bijwonen maar ik denk dat de Raëlianen daar niet zo content mee gaan zijn. Ik vrees ook dat mijn geschater op hun 'ET-gecreeëerde' zenuwen zou gaan werken en lang zal ik dan ook niet mogen blijven.

No comments: