Thursday, August 16, 2007

De Piraten

Gister een cinémaatje gedaan - het was lang geleden! Het verdict: de 3de piratenfilm..

Wat enkele jaren begon als een superconcept is geëvolueerd tot iets dat simpelweg geld moet opbrengen zonder dat superfantastichmegagrappige ding van weleer.

Mijn mening: langdradig, een opgebruikt verhaal, geen verrassingseffecten en zeker geen 'oooohhh'-effect.. En het einde is dan nog het zwakste van al.

Spijtig want de eerste film vond ik geweldig! Een leuk en grappig verhaal met maffe conversatie's en stukken waarbij ik letterlijk uit de zetel duimelde van het gieren - hihi het was een zicht :-) . Nu vroeg ik me af hoe lang die zever nog ging duren!? Nu heb ik thuis de 2 vorige film's op dvd in de kast staan en deze zal uiteindelijk wel volgen maar dan toch om de reeks volledig te hebben..

No comments: