Friday, June 22, 2007

Moderne kunst

Deze vakantie is halverwegen en de gang ziet terug wit!! En ik ben superblij dat dat werkje al achter de rug is. Normaal gaat zoiets vlotjes vooruit met een man in huis, ware het niet dat de man in huis op de zetel ligt met gebarsten ribben!!

Dat geeft dus dat bibieke er alleen voor stond :-) (mijn ruggetje heeft het geweten).. Nu ben ik blij dat ik na 2 dagen tot op zolder ben geraakt. Het enige dat daar nog op me wacht is 1 volledige muur, een klein stukje muur en een plafond. Het probleem is dat ik aan dat klein stukje muur simpelweg niet aankan!! Vraag me niet hoe ik dat de vorige keer heb geschilderd, want als ik dat kon herinneren had ik nu geen probleem!

Het is zo'n lastig (hoog) stuk aan de zijkant van de trap. En welke houding ik ook aanneem (balancerend op de horizontale trapleuning ernaast, 1 been over de leuning en tegen de muur aanleunen), het lukt me niet om dat rotstuk wit te krijgen.

En zo komt het dus dat wij een stukje moderne kunst op de zoldermuur hebben. Een witte muur met een 'karoke' donkeroranje!!

No comments: