Wednesday, June 27, 2007

Mijn engeltje

Ik heb een engeltje op mijn schouder zitten. Dat heeft me al ettelijke keren bijgestaan - zo ook deze vooravond.

Ik rij naar het sp om een fleece te wisselen. Net voor de splitsing Wommelgem besluit een camion dat het op 'mijn' baanvak beter rijden is en kapt dan ook af. Klein detail: ik reed daar nog. Resultaat: grote tuut geeft kleine tuut een tik waardoor kleine tuut een serieuze slip inzet. Ik krijg alle baanvakken te zien, krijg tuteke uit de slip en maak oogcontact met grote tuut die zo sympathiek om teken te doen om iets verderop op de pechstrook te stoppen.

Uiteindelijk ben ik thuis gekomen met ingevulde aanrijdingsformulieren en zonder de correcte fleece!!

Ik mag mijn 2 handjes kussen voor dat engeltje - want dat het enkel bij de materiele schade is gebleven is een wonder gezien naar de aard van het ongeval en het verkeer op de weg op dat uur!!

En als u mij nu even wil excuseren, ik huil eerst nog wat zenuwen uit mijn lijf en stort me dan op ijs!!

No comments: