Monday, June 25, 2007

A la Cleopatra maar dan met water..

Op een vos-weekend ben je zeker van véél plezier maar ook van een koude douche 's morgens. Iedere vos weet dit (tenzij het je eerste weekend is) maar dat is maar een detail dat je er met plezier bij neemt. Per slot van rekening kom je thuis en heb je terug warm water!

Behalve deze ochtend toen ik me wou douchen - toen was er plots geen water!

Om een lang verhaal kort te maken; wegens werken in de straat heb ik me kunnen wassen aan de gootsteen in de keuken. Op zich geen probleem want we hadden nog een volle waterkoker waardoor ik genoeg warm water had. Maar omdat het niet gezond is om je te wassen in kokend water, wou ik het water op temperatuur brengen met niet-bruisend water (tja ne mens moet zijne plan trekken hé).

En om het plaatje helemaal volledig te krijgen; natuurlijk was het niet-bruisend water op en kon ik bruisend water gebruiken! En dat in combinatie met mijn zeepeke was het een bruisende bedoeling!

No comments: