Monday, June 04, 2007

Een slecht begin

Vreemde dag vandaag.. Het is begonnen met die arrogante man die deze ochtend om 7h13 een discussie begon in de lift - hij zette zijn fiets om een heel brute manier tegen het blauwe space-lig-fiets-ding van de prof en toen de prof er iets op zei vond de man dat het dan maar de schuld was van de brommer ernaast. Sorry mijnheer, u was dik in fout en bovendien héél onbeleeft.

Dan maar verder richting werk. Onderweg bijna omver gereden maar dat is meer routine dan een vreemd verschijnsel. Op het werk de eerste 5 minuten onder de douche koud water - niet leuk!

Na enkele tassen koffie een anders zo vrolijke collega moeten troosten na een rotweekend - vaders zijn en blijven vreemde wezens!!

En om af te sluiten krijg ik een werkje onder mijn neus gesmeten dat superleuk dubbel werk blijkt te zijn - een half jaar geleden heb ik documenten per persoon per datum geklasseerd, toen is er moord en brand geschreeuwd want dat moest anders en werden de documenten mooi per objectnummer gestoken. Vandaag komt .. eventjes doodleuk zeggen dat al die documenten toch wel beter per datum worden gestoken.

Toen .. eventjes het bureau had verlaten heb ik mijn ogen dicht gedaan en 3s diep in- en uit geademd - het hielp niet.

Ik ben naar huis gefietst met een Sinterklaasdeuntje in mijn hoofd.. Persoonlijk vind ik dat niet echt positief..

No comments: