Tuesday, May 22, 2007

Ter plekke trappelen

De laatste tijd heb ik het gevoel niet vooruit te geraken.. Ik bijf ter plekke trappelen, heb zo het gevoel even het noorden kwijt te zijn..

Niet dat ik me slecht voel, gemiddeld 5 dagen van de 7 ben ik een wakker en vrij opgewekt kuiken die de juiste en correcte beslissingen neemt, maar in de manier van doen heb ik dat vreemde gevoel. Enfin, het zal wel beteren zeker..

En langs de andere kant zie ik regelmatig mensen die (naar mijn oordeel) net iets meer het 'noorden uit het oog zijn verloren' dan ik (zonder al te veel te willen opscheppen..). Zoals die man die deze ochtend samen met mij om 7h05 op de lift stond te wachten in de fietserstunnel. Hij op de scooter, ik op de fiets. Hij met een blikje bier in de hand, ik met een zakdoek!

1 comment:

@je said...

Dat is tram 3 die er voor zorgt dat je noorden kwijt geraakt. Je zal het uiteindelijk wel terug vinden hoor ;o).