Wednesday, May 09, 2007

Opsomming

Lang geleden - i know.. Een kleine opsomming

Na de D voor Nederlands ben ik mijn map van het vak vanuit de CurverBox gaan halen en die ligt braafjes naast me te wachten tot mijn laatste verslag van Muzische weg is, om terug opengeslagen te worden. Dat laatste alternatieve verslag van Muzische gaat zaterdagochtend trouwens richting Tielt - het eindverslag is zonet via cyberspace verzonden..

Nu valt er dus enkel te wachten op het verdict. Voor de rest heb ik nog geen enkele uitslag gekregen, niet voor de andere verslagen van Muzische en niet voor mijn observatieverslagen. Via het forum heb ik vernomen dat we op die laatste uitslagen nog even kunnen wachten.. Ik ben toch blij dat ik nu een reden heb om niet al te vaak meer op het forum rond te hangen.

Laat ons zeggen dat ik niet zo'n kakelkiek ben die als zeker niet zoveel tijd heeft om zo'n hele lijst berichten zonder veel inhoud achter te laten. Whoehoe, die ene zin deed mij enorm veel deugd..

En verder hoop ik morgen zonder hoofdpijn te kunnen gaan werken - tot hiertoe is de hoofdpijn achterwege gebleven, laat ons hopen dat dat zo blijft.

Tja, 2 weken geleden eventjes een rit van K. overgenomen en op de terugweg van Beveren naar huis zag R. die kanjer van een verkeerdrempel niet waardoor hij véél te laat afremde en wij daar zo'n klein beetje zijn overgevlogen. Resultaat: whiplash!! De 3de dankuwel!

Dankzij Dafalgan heb ik het nog een dag uitgehouden maar de dag nadien was het om zeep! Week thuis - week nadien terug gaan werken - daaropvolgend weekend verkeerde beweging - terug alles vast terug hoofdpijn - terug week thuis en kinesist!

Ik ben dat grondig beu, mijn lichaam hangt met haken en ogen aan elkaar! Ik ben dat meer dan grondig beu - ik heb het lichaam van een mens van 50 - ok dat is grappig op ogenblikken dat er niets aan de hand is maar op momenten als deze niet.

En oh wee diegene die zegt dat ik oud begin te worden!

No comments: