Thursday, April 19, 2007

Ronk ronk

Na een rotavond volgde er een rotnacht - lief kwam veel te laat (vroeg in de dag) en véél te luid thuis zodat bibi terug wakker was. Ben dan nog een keertje wakker geworden van de kou en tegen de tijd dat ik goed en wel terug sliep ging die rotwekker af..

Resultaat: ik krijg met moeite mijn ogen open, voel elke wervel in mijn rug zitten en ik zie er niet uit!! Lang leve het weekend zou je zeggen. Ha, mag ik ff lachen; morgen om 8h staan ze aan de deur om aan de electricteit verder te werken.. De enige dag dat er sprake kan zijn van uitslapen is zondag maar dan is het Fiësta en we zijn om 11h afgesproken aan de dierentuin om onze vriendjes te gaan bezoeken.

Maar aangezien ik pas om 10h en een klets aan de overkant van 't water moet zijn, heb ik de kans om tot 8h30 te slapen. Nu K. duidelijk maken dat die zaterdagnacht stil moet thuis komen - ik zeg gewoon dat die maar in de living slaapt! Voila, probleem van luidruchtige huisgenoten opgelost!!

No comments: