Wednesday, April 11, 2007

Reality-tv

Tegenwoordig is reality-tv HET van HET!

Op dit eigenste ogenblik is het 'Supertalent in Vlaanderen' en heeft een wel heel sportieve mijnheer zijn madam net alle kanten uitgesmeten met het excuus van rock&roll-dans. Deze mensen krijgen zeer positieve commentaar van de juryleden (in tegenstelling tot de vorige deelnemer).

De medemens willen tegenwoordig niets liever dan andere mensen zien afzien en/of zich frontaal belachelijk maken. Denk maar aan Big Brother, bv's die in het buitenland een ontgiftigingskuur ondergaan, Temptation Island en Idool.

Maar het werkt, het verkoopt - om het in dialect te zeggen; mensen op hunne bek zien gaan, is plezant! Mensen vals horen zingen, zien dat ze de grootste beledigingen naar hun hoofd gesmeten krijgen, of hun de ziel uit hun lijf zien kotsen - de kijker is er dol op.. Hoe groffer, hoe liever!!

Ik snap het niet, ik ben iemand die zulke programma's probeert te 'ontzappen' (heb bij deze ineens een nieuw ww ingevoerd). Ik ben meer een ER-mens, Lost without a trace, Navy CIS - daar ben ik nu dol op!! Pure onzin, veel actie, schoon volk en steeds een oppervlakkig verhaal waar niet bij nagedacht dient te worden - I LOVE IT. Mijn oren worden niet gemarteld met verkeerde toonaarden, beledigingen of kokhalzende geluiden..

En om mijn gezaag hier af te sluiten en om alle gekheid op een stokje te plaatsen; HET mega-bangelijkste-allerbeste-coolste programma ooit was toch maar The Muppet Show!! GO KERMIT

1 comment:

Kriss said...

en hoe noemden die twee kerels op dat balkonneke ook alweer in de muppetshow?