Tuesday, March 27, 2007

Zenuwen

Het wordt tijd dat die punten in de mailbox vallen! Positief of negatief, ik wil het weten.

Zo lang moeten wachten is niet goed voor je gemoed, je zenuwen of je koffie-verbruik! De docent van Nederlands heeft een goede reden om later te zijn (die is vorige week terug papa geworden..) maar de docent die m'n verslagen en reflectie moet verbeteren is van de aardbodem verdwenen..

Volgende week zijn we er een weekje tussenuit. Niet dat het rustig zal zijn - met 5 kinderen waarvan 2 heuse tieners in de buurt is het nooit rustig hé - maar toch hoop ik dat het een ontspannende week zal worden.

We gaan met z'n allen (10 personen in totaal) naar zo'n CenterParks-achtig iets in Nederlands. Ok, na 2x te zijn gaan zwemmen loop ik rond met een lichaam dat bedekt is met akelig grote rode vlekken omdat ik niet tegen de chloor in het zwembad kan. En 9 van de 10 zullen de tienerjongens enkele pogingen ondernemen om mij te laten verdrinken. 's Morgens zullen we gewekt worden door de meisjes die niets liever willen dan op ons bed te springen. Tijdens het wandelen stookt D. de jongens op om de lelijkste en grelligste beesten onder mijn neus te duwen en K. zal constant op mijn kap zitten omdat die dat nu eenmaal doet als er volk bij is en natuurlijk doet D. dan rustig mee, simpelweg om op te vallen..

Mmm kom net tot het besef dat die week misschien toch niet zo ontspannend zou kunnen worden als ik eerst gedacht had :-/

No comments: