Tuesday, March 13, 2007

Pijntje

Mooi weer! Zalig weer! Prachtig weer!
E
n wie loopt er rond met een snotneus en keelpijn denk je? Juist - ik!!

Om over iets anders te beginnen; gister nog eens gaan simmen (het was laaang geleden) en om de één of andere duistere reden worden er regelmatig handelingen op mij uitgevoerd waar een andere vos in zijn carrière nooit mee geconfronteerd raakt!

Ik denk dat er op mijn voorhoofd staat geschreven: mag om zeep geholpen worden!!

Om enkele extreme voorbeelden te geven:

* ze heffen mij met 2 man op terwijl ik op mijn buik lig - een ventje heeft mijn polsen vast, het andere ventje mijn enkels en op 3 heffen é mannen!
* een cursist wil mij perse beademen en probeert mijn kin te ontwrichten want zo hebben ze het geleerd!!

En dan gister: ik zit op een stoel, voel me niet goed worden omdat de cursist het er allesbehalve goed vanaf brengt en ik val (zogezegd) flauw. Ik schuif onderuit en de cursist grijpt me bij mijn trui. Op zich geen probleem, alleen had ze m'n trui vast ter hoogte van mijn hals. Het kledingstuk houdt ze krampachtig vast maar ze vergeet wel dat daar een bewusteloos persoon in steekt wiens hoofd naar beneden hangt en waarvan zij (door het vasthouden van de trui) de keel dichtknijpt!!

Een strike nabij legt de cursist me dan toch neer - hoi hoi. Ik kan u verzekeren dat je zelfs met je ogen dicht, sterretjes kan zien! Nu is gister wel gebleken dat het niet zo'n .. euh.. logisch-denkende groep is en die kom je niet zo vaak tegen (whoehoe).

Verder wil ik nog benadrukken dat simmen ontzettend leuk is - al is het maar dat je met de mafste verhalen naar buiten kan komen :-)

No comments: