Wednesday, March 14, 2007

Een historische avond

Je kan zeggen dat eergisteravond een historische avond was in euh.. mijn geschiedenis.

Wegens persoonlijke redenen heb ik héél lang geleden besloten om geen alchohol meer te drinken. Dat was mijn beslissing . Ik wil wel even duidelijk maken dat die beslissing niet is genomen na een langdurige verslaving of zo. Dat geeft dus dat ik sinds de mooie leeftijd van 18 geen volledig glas alcohol meer heb leeg gedronken. Tot eergisteravond :-)

Dankzij mooie uitslagen van een eerder gevolgde cursus, werd er beslist het glas te heffen en iedereen moest meedoen.. Aangezien men weet dat het zo'n tijd geleden is dat ik nog had gedronken, werd ik een klein beetje gebombardeerd tot de attractie van de avond - het was spannend en zeer interessant om mij van een glas champagne te zien drinken.. Eeeeen het werd nog leuker want het eerder afgesproken anderhalf glas champagne werden er 3!!

Hihi giechel giechel

Ik wil eerst benadrukken dat ik niet ZAT was, ik was een beetje op weg maar nog niet volledig weg! Laat ons zeggen dat ik vrolijk was. Het bewijs daarvan was de hartelijke lachbui die ik had van Merksem tot op Linkeroever - ok, ik was wel de enige die iets ongelooflijk grappig en vrolijk vond maar toch.. Vraag me ook niet meer wat er ongelooflijk grappig was :-/

Iets minder werd het ter hoogte van Burcht toen ik me excuseerde voor mijn 'toestand'. Toen ik me direct nadien herinnerde dat ik een hekel heb aan mensen die gedronken hebben en zich excuseren voor 'hun' toestand, heb ik me onmiddellijk geëxcuseerd voor mijn eerder gemaakte excuses (kan iedereen nog volgen).


Enfin, ik heb de avond overleefd zonder hoofdpijn of 'afronterende situaties'! EN ik voel me er niet echt schuldig over of misschien toch een klein beetje..

No comments: