Friday, March 16, 2007

B**lweek

Een slechtere werkweek dan deze kon niet!! Iedere dag was er één teveel (buiten dinsdagavond dan, die was leuk - hihi).

Ik ben de week begonnen met een lekke fietsband en ik eindig de werkweek ook met één! Reken daar nog enkele jammerende, blazende en zuchtende collega's bij en een baas die helemaal niet te genieten was en je hebt de werksfeer die er deze week op het bureau hing!

Om mezelf dan wat op te peppen stort ik me op 'Bounty' en 'ChaCha' waar mijn weegschaal dan helemaal niet akkoord mee gaat..

Eens goed uitslapen zou wonderen doen, maar morgen staan ze om 8h voor de deur om aan de electriciteit te beginnen.. Ik kijk uit naar zondag - althans wat het uitslapen betreft, ik zal die dag serieus mogen kuisen wil ik al het werkstof van de dag ervoor weg krijgen.

...

No comments: