Tuesday, March 20, 2007

...

Gisteravond zijn mijn ogen pas echt open gegaan.

Om de één of andere reden worden verantwoordelijkheden niet opgenomen of doorgeschoven. EN zulke mensen worden dan geacht een 'zaak' te leiden - van zo'n mensen wordt verwacht dat ze zich professioneel gedragen!

Volgens mij verstaat de hedendaagse zakenman onder professioneel gedrag; de gemoederen sussen, zeggen wat ze graag horen en verder het zijne erover denken. Wat onze professionelen wel vergeten is dat het die mensen zijn die de naam van hun zaak hoog houden, want enkel door op tijd en stond op feestjes te verschijnen en de pers te woord te staan hou je geen naam hoog!

Ik ben in blijde afwachting voor de vrienden die ondankbaar zijn behandeld. Dat ze het spel even schijnheilig spelen maar dat ze het niet laten merken! Sus die hoge Jannen en zeg wat ze graag willen horen.. En neem zo stilletjes wraak!


Verder heeft de drukte van de voorbije weken deze morgen van zich laten horen - of neen eerder voelen. Ter hoogte van mijn onderrug zit een pijntje dat, naar mijn gevoel, daar goed zit en niet van plan is direct te vertrekken..

No comments: