Saturday, February 03, 2007

26, 25, ..

Ik had het een vermoeden en net nu begint die erover. Mijn vermoeden op zich is héél positief want dit betekent dat ik hem héél goed ken maar of hij mij zo goed kent :-)

Ik ga blij zijn wanneer we 2 maanden verder zijn. Ik sta op met 't school en ik ga ermee slapen.. Daarnaast loop ik hier in het stof rond want hoewel ik regelmatig afstof en veeg, krijg ik het niet weg. De was stapelt zich op. Het enige dat ik kan bijhouden is de afwas en het eten
:-/

Sommigen willen dan enkele dagen in hun bed blijven liggen, ik ben al tevreden met goede nachten slaap!

Ik zit op een punt dat ik niet al te uitbundig reageer op goede uitslagen - ik mis energie om in het rond te beginnen springen en uitbundig met armen begin te zwaaien.. Enkel bij enkele liters koffie komt die uitbundigheid boven maar dan denken de meeste dat ik ladderzat ben :-/

Eind deze maand moet het ergste achter de rug zijn, dat zijn nog 25 dagen :-) Ik tel niet af, ik leef simpelweg dag per dag en plan enkel de hoogstnodige dingen..

Grote plannen voor nadien maak ik niet. Andere studenten plannen heuse fuiven, vakanties en crashparty's - het enige dat ik plan is een heus dieet en een ontgiftigingskuur..

No comments: