Thursday, January 11, 2007

snif snif brrrr

Ijskoud, een velletje van schuurpapier en ogen die dichtvallen..

Ik ken de oorzaak hoor, maandag met fietsje naar werk getrapt, dinsdag de bus genomen en dan .. woensdag terug met fietsje en op de weg terug in een bui gezeten om U tegen te zeggen - ik moest zelfs moeite doen om de brug naar beneden te rijden!! Tegen de tijd dat ik op Linkeroever was viel ik neig van mijn fietsje. Fijn dat K. er stond met de tuut en het fietsenrek :-) Maar deze morgen was het toch al snif snif en brrr bij het opstaan.

Deze namiddag theaterticketten gaan halen in de stad en weeral in de gietende regen gelopen met een sjaal die zijn/haar beste tijd heeft gehad en zonder muts.. Drijfnat op de bus staan wachten om 3 kwartier later door-en-door nat thuis te komen. In het avondeten gevlogen, ergens nog wat opgeruimd en alles klaar gelegd voor school. O ja hoor dat wacht ook nog - joy oh joy

En ik heb daarstraks mijn uitslag van Pedagogie gekregen - een B.. Ben wel tevreden maar na mijn B voor Agogische Vaardigheden vrees ik dat ik niet beter kan :-(

Ik leg stipt 22h mijn boeken weg en kruip in m'n bedje!! Dit weekend heb ik geen tijd om uit te slapen; zaterdagvoormiddag examen Nederlandse bijspijkercursus, zaterdagavond 2007-receptie op het RK (als ik terug in de koffie vlieg denken ze daar weer dat ik stomdronken ben..) en zondag met de schone familie naar nog meer schone familie..

Lang leve volgend volgend weekend :-)

No comments: