Tuesday, January 09, 2007

Snel snel

Snel snel even verslag uitbrengen, mijn klok geeft 23h03 aan.

Binnen 7 uurtjes zal mijn gsm een irritant geluidje maken om mij uit mijn bedje te krijgen zodat ik een kwartiertje later op mijn fiets richting Deurne trap! Mensen verklaren me knettergek! Maar mijn weegschaal deed dat ook toen ik er na 3 weekjes vakantie en enkele feestdagen later op ging staan, sorry hé!!


Ondertussen ben ik een schrikje minder; ik dacht dat het examen psychologie een week vroeger was - Whoehoe ik heb een week 'extra' voor die onlogische dingen te blokken..

Daarnet naar de vergadering van de leergangen geweest. Zenuwachtig binnen gekomen, kalm geworden tijdens de vergadering en op het ogenblik zelf kreeg ik er geen woord tussen. R. was in haar element. Uiteindelijk zijn we met een oppervlakkig tevreden gevoel naar huis vertrokken - ik kom daar later nog op terug, nu sluit ik af en kruip onder de wol.

Mijn klok geeft 23h08 aan.

No comments: