Saturday, January 27, 2007

Examen

Het examen van psychologie ging niet goed. Lang leve de eerste buis.. De docent wou ons extra verwennen en gebruikte extra geleerde woorden! Nergens in de cursus is het woord 'extencie' te vinden maar op het examen kom je het tot 3 keer toe tegen..

Of die vragen die uit 4 regels bestonden.. Ik heb de vraag overgeschreven op het kladpapier, enkel en alleen om ze te ontleden!! Na enkele minuten kon ik dan aan de oplossing beginnen.. Wil de docent van Nederlands even contact opnemen met de docent van Psychologie om het begrip 'zinsbouw' toe te lichten!!

Ergens halverwege heb ik tot 2x toe mijn antwoorden (lees een half blad) doorstreept en ben opnieuw begonnen. Heb er op een gegeven ogenblik een groot kruis overgezet en ben aan de achterkant van het blad maar opnieuw begonnen. De meeste mensen weten dat ik een vrij ordelijk iemand ben, wel vandaag van 9h30 tot 11h20 was daar niets van terug te vinden :-) Tippex à volonté

Ik heb me erbij neergelegd dat ik niet gelukkig ga zijn met de uitslag van dit examen (als de docent nog moeite gaat doen om mijn blad te verbeteren). Ik ben ervan af en daar ben ik content voor.

Morgen stort ik me op het vervolg met de stageverslagen en Nederlands!

Aangezien ik anderen ook wil laten meegenieten van mijn blunders: als kers op de taart was ik knalvergeten dat dhr. Wundt de grondlegger van de psychologie is! Het was de eerste vraag op het examen.. Ik kan je wel verzekeren dat ik die naam NOOIT zal vergeten!?

No comments: