Wednesday, January 17, 2007

Confronterend!!

O jeetje een zeer jonge Take That op tv.. Het is een clipje van héél lang geleden, toen ik als jonge tiener samen met 3 andere vriendinnen de cd had gekocht!! (ja mensen u leest dit goed) Waar die cd is gebleven, ik zou het niet weten - misschien heb ik die samen met die verschrikkelijke schoolfoto in de vuilnisbak gesmeten..

Het is een zeer confronterend beeld want die jonge snaken van toen zijn nu (een ietsiepietsie) ouder dan ik :-/ maar het verschil tussen toen en nu is toch een flinke 10 jaar - owkay

Snel iets anders. Over naar psychologie.. Ik heb mijn boek ergens in een hoekje van de kamer gesmeten - tja het gaat er dus niet in hé!! ROTVAK

Terug naar Take That dan maar.. Het vreemde is dat ik in 1 gedachte ook aan The Beatles moet denken.. Een kat een kat noemen, beide groepen hebben een heuse 'hype' teweeg gebracht (de ene iets vroeger in de geschiedenis dan de andere) en het succes van beide groepen is gevoelig afgenomen toen 1 van de leden vertrok..

Toen ik als jong springkonijn van ongeveer 12 lengtes oude tv-beelden van Beatles-optredens zag, dacht ik vaak dat ons mama uit een maffe generatie kwam. Je denkt dat je eigen generatie toch véél normaler is dan die anderen, we kleeden ons veel beter, onze muziek was beter en we gedroegen ons ook veel beter of toch volwassener (alé zie Beatles-grieten daar zo hysterische staan)..

En zoveel jaren later besef je dat je compleet verkeerd was!! We waren krak hetzelfde, het enige verschil zat in de kledij (breed werd smal, kleur werd zwart/wit - het enige dat bleef was kort) en de muziek was gewoon anders. Maar de hysterische groepies bleven!!

En door zulke gedachten voel ik me 10 jaar ouder dan ik werkelijk ben..

o zie daar, nen blonde Robby Williams - als goed dat die dat babysmoeltje en haarkleur ergens is kwijt gespeeld..

No comments: