Monday, January 29, 2007

24 uurtjes

Ik was zo tevreden dat Psychologie voorbij was maar nu zit ik tot mijn oren in de stageverslagen die, allesbehalve, makkelijk op te stellen zijn en Nederlands ligt ergens met een smachtend hartje op mij te wachten..

Tijdens deze opleiding heb ik me al héél regelmatig afgevraagd waarom een dag maar uit 24h bestaat!! Nu februari voor de deur staat betekent dit dat wij binnen een dikke maand met het meeste gedaan hebben - het enige dat na begin maart ingediend mag worden zijn de verslagen voor muzische vorming.

Als ik volgend jaar haal (please please) vraag ik me in hetzelfde schietgebedje af hoe ik dat ga redden. Dit jaar is slecht een jaar van 30 studiepunten, volgend jaar is eentje van 60 studiepunten :-(

Ik moet gaan, meester Filip wacht op, samen met het 3de en 4de leerjaar..

No comments: