Friday, December 01, 2006

Voor wat, hoort wat?!

Woehoe; binnen een week ben ik 3 weken thuis - waarvan 1 week stage
Zucht; volgende week heb ik examen Pedagogie

Hier is de stelling 'Voor wat, hoort wat' goed van toepassing. Zie ik het zitten? Een héél klein beetje - zoals steeds :-/ maar ik moet er toch door! Enig pluspuntje; ik heb zonet een tussentijdse toets gedaan om 'kennis' te maken met de 'multiple choise' -vraagstelling (wat is daar zo moeilijk aan..) en ik had 5/6. Niet slecht, neen dankuwel, maar het waren dan wel simpele vragen.. En bij die ene vraag wist ik wel wat er scheelde, maar te snel zijn heeft me de das omgedaan (ik had in heel mijn schoolcarriere eens het maximum van de punten kunnen halen..).


Gister ben ik me gaan voorstellen op mijn stageplek - De Reynaertschool in Kruibeke. Naar mijn idee zou ik enkel mijn hoofdje laten zien, met de nodige uitleg 'Hoi ik ben Nathalie' en dat zou het zijn. MAAR ik kreeg antwoord, jawel!!

'Goedemiddag, ik ben Nathalie'
'Hoi Nathalie, tof dat je er bent, kom maar ineens mee naar onze klasjes'
'Euh ok'
'Ik ben juf M. en ik zal je ineens voorstellen aan de overige kleuterjuffen. De kleuterklassen zijn daar en zijn onderverdeeld in 4 klasjes; de muisjes (2 1/2 jaar), de aapjes (1ste kleuterklas), de beertjes (2de kleuterklas) en de olifantjes (3de kleuterklas).'
'Oh dat is een leuke onderverdeling'
Kom maar ineens mee binnen. Kindjes, vandaag is er een juf bij, juf Nathalie'

Om een leuke conversatie kort te houden: gister was ik van 14h tot 15h juf Nathalie. Ik heb een leuk verhaal over beertje Bram gehoord en heb 3 sintliedjes meegezongen :-)

No comments: