Monday, December 18, 2006

Een geval van verwaarlozing

Ik geef het toe, ik verwaarloos mijn school?! En wacht even met me af te schieten..

Ik ben ondertussen mijn 2de week vakantie ingegaan en het enige dat ik zooo graag zou willen doen is eens een dagje (neen, sorry maak daar 2 dagen van) in mijn zetel hangen en niets doen, maar dan ook niets?!

Vorige week stage gelopen, halverwege de week krom blijven staan tot van 't weekend (dankzij 1 of andere zenuw) en vandaag aan de voorbereidingen begonnen voor de feesten (ze zijn wel lekker..).

Reken daar een huis bij dat (naar mijn oordeel) nog eens gekuist moet worden, stageverslagen moeten opgesteld worden, een onkostennota MOET voor het einde van het jaar buiten, ah ja ik moet dringend ne kookwas doen anders heb ik overmorgen ondergoedproblemen, andere was moet nog gestreken worden, mijn huisgenoot wil perse eten iedere dag, familiebezoeken voor en na de feesten, ik moet nog een cadeautje gaan zoeken (PANIEK), mijn taken moeten ingediend worden, woensdag voor het werk naar een oersaaie boekvoorstelling en ergens daartussen nog even naar de kapper want het is ECHT niet meer om aan te zien!

En tot hiertoe heb ik braafjes iedere maandag, dinsdag en woensdag mijn cursussen vast gehad. Donderdag en vrijdag heb ik voor de stage gewerkt.. En als psychologie nu eens logisch zou zijn, dat zou het een pak makkelijker maken!!

Ik loop erbij alsof ik iedere avond de bloempjes flink buitenzet!! Het enige dat ik wil is een dagje niets doen..

1 comment:

@je said...

Mag ik mijn haar aan jou meegeven om naar de kapper mee te nemen?