Saturday, September 09, 2006

Snif snif

Het najaar is aangebroken en traditioneel vieren mijn sinussen dat! Sinds woensdag loop ik te sniffen, heb het van tijd tot tijd goed warm en na enkele leuke trucjes doe ik mijn sinussen 'poffen' waardoor ik de zakdoekenindustrie draaiende hou..

Vrijdag is dan de 2-jaarlijkse koortsblaas opgedoken die vandaag (zaterdag) is uitgegroeid tot een enorm ding waar mensen hun ogen niet kunnen afhouden!! Het grappige is dat na een tijd het topje van mijn neus rood ziet van het zakdoeken-gebruik.

En morgen is het OMD = Open MonumentenDag en dat betekent werken van 9h tot 19h. Enkele collega's en ik staan aan de Sint-Romboutskathedraal te Mechelen! Jaarlijks betekent dit dat ik regelmatig mensen te woord moet staan om de werking van ons uit te leggen en ze andere informatie geef. En dankzij de Monumentenstrijd die dit jaar is losgebarsten, mogen we de tv verwachten!

Dus als je in de loop van volgende week een kanjer van een koortblaas op je tv-toestel naar je ziet waaien, dan schuil ik daarachter ;-)

No comments: