Wednesday, August 16, 2006

Twijfel

*blaas zucht*

De twijfel heeft toegeslagen.. Ik weet het even niet meer.. Geschiedenis of de GPB-cursus?

Geschiedenis is via de universiteit en is een oude droom - De GPB (vroegere d-cursus) is een recentere droom en kan me in het onderwijs doen terecht komen..

Het ene duurt minimum 4 jaar en is in het brusselse te doen, het andere duurt 2 jaar en kan in het antwerpse gevolgt worden. Hoe meer ik op de site van de VUB rondsurf, hoe meer schrik ik krijg.. Dat is teveel, dat haal ik nooit - hoe mooi mijn studieplan ook lijkt.. Heb ondertussen al een aantal vragen genoteerd om door te bellen naar het studentenpunt (ze zullen me er weer horen afkomen).

Als ik vroeger nu eens meer kansen had gekregen had ik nu niet met de twijfel gezeten! Waarom had toen iemand het lef om in mijn plek over mijn toekomst te beslissen! Hoe dan ook; ik ga zoiszo dit jaar terug naar school! Binnen 5 jaar wil ik meer in mijn handen hebben dan het diploma dat ik nu heb!

No comments: