Monday, August 07, 2006

Tv

Armageddon op tv. Kan het nog idioter?? Enig grappig detail; de reactie van de pa als hij ontdekt dat zijn dochter een relatie heeft met 1 van zijn werknemers.. - ik denk dat als ik een man/vader zou zijn, dat ik krak hetzelfde zou reageren :-) :-) :-)

O jeetje, reclame voor een goedkope maar toch uitstekende electrische tandenborstel. Er verschijnen enorme bacteriƫn op tv die normaal gezien niet met het blote oog te zien zijn, maar ondertussen leven ze wel hun eigen leventje op ons gebit. En dat moet de mensen aanzetten om die tandenborstel te kopen - het zet de mensen aan gewoon te stoppen met eten!

Mmm, binnenkort nieuwe film met Jamie Foxx in de cinema :-) Eergister supergoede film met Andy Garcia gezien - was ook mmm :-)

Om een lange blog kort te houden - er is niets op tv! Ondertussen reclame voor frietjes met het bekende mmmm-liedje.. Die mmm-man zal snel zijn tandjes moeten gaan poetsen wil hij de 284-duizendpoten op zijn gebit uitschakelen! Ik trek naar mijn bedje om daar nog wat in een 'Nationel Geographic' te bladeren..


No comments: