Tuesday, August 01, 2006

Spannend

Enkele spannende dagen gehad..

Sinds enkele weken had ik last van een pijntje ongeveer 10cm onder mijn kin aan de l-kant ;-) en ik voelde iets zitten dat daar, naar mijn denken, niet hoorde!

Aangezien er tegenwoordig genoeg campagne's zijn om tijdig je lichaam te laten checken, ben ik toch even langs de dokter gegaan - goede beslissing van mij want die stuurde me direct om een mammografie en een echo! Pijnlijke zaak, zo'n fotootje - heel je 'handeltje' moet worden platgedrukt om een duidelijke foto te nemen.

Nadien bleek het niets kwaadaardig te zijn en ondertussen loop ik rond met 2 'schatkistjes' .. Als het aan mij ligt mogen ze er gerust uit - het feit dat je er eentje voelt zitten/hangen/liggen, is niet zo aangenaam..

Nu nog die rotgalblaas in orde krijgen en we zijn weer de oude..


No comments: