Wednesday, August 09, 2006

Oud

Ik had een boel te vertellen tot ik enkele minuutjes geleden een telefoontje kreeg! Een vriendelijke mevrouw aan de lijn die mijn telefoonnummer van een andere mevrouw had gekregen. En die ander mevrouw had mijn nummer van een tupperware-avond (hoor je het al aankomen..).

Of ik geen zin en interesse had om presentatrice te worden!!! Ja inderdaad IK!! Zie je mij (!!) al voor een bende leuk kwebbelende dames mijn verhaaltje over DE plastic pottekes vertellen! I DON'T THINK SO!

Ik voel me plotseling oud!

Begin deze week viel mijn 'frank' dat ik binnen enkele jaren 30 ben en nu dit! Eigenlijk is dat vooruitzicht van die 30 wel grappig! Ik vraag me tegenwoordig meer en meer af hoe alles eruit zou zien als ik enkele jaren geleden andere beslissingen had genomen.. Wie zou er deel uitmaken van mijn leventje? Waar zou mijn leventje zich afspelen? Zou ik gelukkig zijn met dat leventje? En nu die 30 eraan komt komt ook het besef dat dat serieuze leventje eraan hoort te komen. En ik weet niet of ik daar wel klaar voor ben..

Zou dit de zogenaamde 'ouder-wordende-blues' zijn? O jeetje..

No comments: