Thursday, June 01, 2006

Overzicht

Vorige week:

Maandag: 's morgens goed begonnen door me te verslapen, om net op tijd de bus te halen, na 't werk snel boterhammen maken om richting Mechelen te vertrekken, daar enkele cursisten bezig houden met enkele flauwte's, hartaanvallen en vergiftigingen, terug thuis snel mijn bed in om er enkele minuten later terug uit te springen om een wasmachine te vullen - 's morgens mezelf uit bed rollen om de bus nog net zien voorbijrijden, op het werk enkele collega's naar de maan wensen, thuis komen, eten maken om iets later opgebeld te worden met de melding dat ik reeds 15 minuten in Merksem had moeten zijn voor de herhalingles. Thuis komen, de was in de droogkast steken en in dolgelukkig in bed duiken want morgen is het verlof :-)

's Nachts enkele keren wakker worden omdat Mathi zich 'Jane' waande en van het bed op de kast sprong om nadien terug op het bed te ploffen met een precisie om u tegen te zeggen want ze raakt me keer op keer! Toch blijft het een schatje! Donderdagavond terug naar de afdeling want er gaat een extra herhalingsles door.

Aangezien het weer laat was gister, 's morgens mezelf uit bed sleuren, onder een véél te koude douche kruipen om op het werk het lastigste werk weg te werken want anders blijft dat toch maar liggen..

Zaterdagmorgen fris op want E. moet aangekleed worden - 6 (!!!!) uur later hebben we een superjurk gevonden - E. moet het wel in 't stad gaan halen maar uiteindelijk hangt het enkele uurtjes later toch in haar kast! 's Nachts houdt Mathi weer een feestje en natuurlijk is ze zo lief en vriendelijk om mij duidelijk te maken dat ik gerust mag meedoen. Met kleine oogjes zondagmorgend richting Belgiëlei om te simmen voor de interventie - REUZELOL gehad maar wat wil je met de vosjes.. Ik kom wel tot het besef dat ik dringend moet gaan strijken want de berg wordt gigantisch..

Maandagmorgen om 8h30 aan de Politieschool staan - het was weer enorm fijn buiten die ene wel héél hevige student die mij, enkel door aan mijn nek en schouders te wringen, mijn hele lichaam heeft gekanteld - AAAUUUUWWWW - 's avonds met een pijnlijke nek naar 't lokaal voor het examen. 's Nachts amper een oog dichtgedaan want Mathi gaat morgen onder het mes. Haar tegen 9h in de dierenkliniek afgezet (heb mij héél flink gehouden) en richting kapper vertrokken (kwestie van mijn gedachten te verzetten) uiteindelijk nog met D., P. en K. naar de Makro geweest en nadien vlug vlug naar ons Mathi. Een vernietigende blik vanuit de draagmand gekregen maar ikke content om haar terug te hebben. Nog naar het lokaal vertrokken en daar veel te veel chips gekocht omdat die enkele dagen vervallen was, en wie moet zich anders opofferen om die pakjes over te kopen zodat ze niet weggesmeten moeten worden? Weer weinig slaap gehad omdat ik Mathi in het oog hield (de stakker kroop mee onder de wol en heeft een hele nacht tegen me gelegen, superlief).

Gister op 't werk een verkeerde beweging gedaan met mijn nek en barstende hoofdpijn gekregen, resultaat: een hele namiddag onder de wol. Vandaag teveel koffie gedronken en bijna een collega in de vijver gesmeten.

Volgende week vakantie - HOI HOI YES YES - eerst beginnnen met lang in mijn bed te blijven liggen en nadien WIL ik naar de zon!

Ik heb nog een hele boel te vertellen maar mijn klokje geeft 22H26 en ik had me voorgenomen om ten laatste om 22h in mijn bed te liggen met het licht uit..

Toch nog een klein nota aan mezelf: blijf in g***naam van die bergen snoep af - als je dan toch van hot naar her wil lopen, doe dat dan met een lekker gezonde boterham in je handen!!


No comments: