Thursday, May 11, 2006

Vakantie

De kans is groot dat we toch op verlof gaan - ik bedoel dat we naar het buitenland gaan.

Het is een toegeving van mijn kant maar eigenlijk heb ik er wel zin in. Ok, ik wil ook aan het huis verder werken maar die plannen berg ik niet op - ik verschuif ze naar een latere datum van dit jaar!

Toen ik van de week op een bekende reisoperator-site was terecht gekomen, viel mijn oog op 'boek vandaag en vertrek morgen' - type last-minute. En aangezien de prijzen me wel bevielen en de bestemmingen ook (zeer belangrijk) heb ik het er thuis eens overgehad. Natuurlijk was K. ervoor te vinden en bij deze doe ik (weer eens) een toegeving - maar wel eentje met een goed gevoel ;-)

Nu moet ik me nog over 2 dingen kunnen heen zetten:

1) negen van de tien is het een vliegvakantie en ik ben geen dappere vliegtuigpassagier, alé mijn maag toch niet
2) ik moet Mathi die tijd achterlaten - ik huil nu al bijna bij het idee alleen..

No comments: