Tuesday, May 09, 2006

Spijtig maar geen ramp!!

Het is niet gelukt..

Met tranen in de ogen ben ik 37km na ons vertrek in de pm gekropen. Iets daarvoor begon ik last te krijgen van mijn knie en aan het bord 'Aarschot 10km' ben ik erdoor gezakt. Rotknie - ik ben dringend aan vervangstukken toe!

Loop ik nu zwaar gefrustreerd rond omdat het me niet gelukt is? Neen, want tenslotte heb ik het geprobeerd (ik moet er eentje dat ook nog duidelijk maken, maar dat komt wel)! Het is spijtig dat ik de eindmeet niet stappend heb gehaald maar volgend jaar vertrekken die mensen op krak dezelfde plek, dus wat houdt mij tegen om volgend jaar niet nog eens mee te doen? Per slot van rekening wint den aanhouder :-)

Het is wel spijtig dat sommige die ene inspanning als een zoveelste mislukking zien. Hela - het is per slot van rekening maar een trektocht. Je hebt bewezen dat je aan iets bent begonnen, waar anderen van dachten dat je nog niet de moeite voor zou doen om uit je bed te komen! Is dat dan geen prestatie op zich - de mensen laten zien dat je het meent en ok, het lukt niet van de eerste keer.. Maar na die eerste (pijnlijke) keer komt er heus wel een tweede hoor ;-) al hoop ik persoonlijk dat die iets 'pijnlozer' zal zijn

No comments: