Friday, April 14, 2006

* zucht *

Het is bewezen - thuis betekenen mijn woorden niets! Gister zaten we met z'n 2tjes in de zetel (was lang geleden) en via via komt K. op de site van een of andere reisorganisatie. Ik vraag hem eens te gaan kijken bij de last-minutes. Daar zijn we geraakt en iets later was de mooie avond om zeep!

K. is een avonturen'man' die heel graag gaat kamperen (hotel is te veel luxe). Ok, daar is niets mis mee maar je moet daar nu ook niet in gaan overdrijven - voor K. is kamperen geen probleem, maar voor mijn rug wel.. En we hebben het er al geregeld over gehad, met de nodige belofte's.

Om een lang verhaal kort te houden (frustratie zit nog hoog). Na de last-minutes te hebben bekeken 'concentreer' ;-) ik me verder op de tv, tot K. zegt 'Mmm, als we nu eens een vliegticket kopen en met de rugzak..' . Ik ken K. genoeg om te weten wat er zou volgen en ik heb hem niet laten uitspreken. Mijn antwoord was kort en bondig: 'Als je dat wil, ga je maar alleen!'.

Grof ok, maar dit bewijst dat datgene wat we in verleden allemaal hebben besproken over vakantie en kamperen luchtledige woorden en belofte's zijn.

In Italiƫ ben ik meerdere keren 'gebroken' opgestaan, betekent dat dan niets?

No comments: