Monday, April 24, 2006

Steendoodmoe..

Ben kapot!! Het was vandaag zelfs zo erg, dat het eerste wat ik vroeg, toen ik op kantoor kwam, was om een halve dag verlof te nemen..

Maar het was een leuk weekend! Ok, het simmen zaterdag was gewoontjes (enkel vroeg opstaan) maar Plopsaland was super! Vroeg uit de veren - om 5h30 alstublieft!! - om tegen 9h30 (denk ik) in de Panne aan te komen. En dan begon het.. D. een beetje in toom houden want die wou al direct overal gaan aanschuiven. Uiteindelijk hebben we toch het merendeel van de atractie's 'gedaan'. De ene al wat wilder dan de andere.

's Avonds E. thuis gaan afzetten en met goede muziek en een fris briesje in de wagen richting bedeke gereden ;-) Uiteindelijk was het toch 23h30 eer ik erin lag.

Ik was kapot!! En het resultaat heb ik deze morgend mogen ondervinden.. Heel mijn lichaam voelt stram aan, ik heb het constant koud en mijn nek en rug schreeuwen om aandacht :- / Wellicht heb ik dit te danken aan de frisse wind die gister ook van de partij was, en m'n slechte zithouding tijdens het wachten - zo lekker 'onderuitgezakt' op de ballustrade.

Ik kruip om 21h in mijn bedje - morgen wordt het een zware dag. EN vrijdag moeten we paraat staan om die rotstickerste verkopen. Waarom heb ik een dag verlof genomen om vrijdagmorgend om 7h 's morgens (alstublieft) te beginnen verkopen? Prettig gestoord noemt men dat, maar hé; tell me something new..

Och, we overleven dat wel met of zonder rugpijn :-)

No comments: