Wednesday, April 12, 2006

Pijntje

Ben gister met de fiets gaan werken.. En tijdens de terugrit heel de tijd sterke wind van voren gehad en ik kan je verzekeren dat dat geen lachertje was! Resultaat: zeer pijnlijke knieƫn en rug.. Zelfs vandaag laten die nog van zich 'voelen'.

Ik wou vroeg in mijn bedje kruipen maar mijn schoonfamilie zit hier nog dus de plannen kunnen al in bed kruipen, ik nog niet :-/

Verder gaat het leven z'n gangetje - bij de een gaat het goed, bij de ander gaat het minder en bij die andere ander gaat het slecht! Spijtig dat ik mijn eerste aardbei al achter de kiezen heb, ik zou weten wat te wensen voor een ander ;-)

Hi, ik heb wel 'beloofd' om er een paar op te geven voor 'speeddaten' - zij denken dat ik het niet meen, ik ga morgen op het net eens zoeken :-) :-) :-)

No comments: