Thursday, April 13, 2006

Onmacht

Ken je dat gevoel van onmacht als vrienden het moeilijk hebben? Je gunt ze het allerbeste maar net dat allerbeste gaat 'dwars' liggen.. 't rotjoch!

Heb eigenlijk niet veel te vertellen; heb deze week geen nieuws gezien (enkel via internet gelezen), niet veel tv gezien maar wel te weinig geslapen. Heb me deze morgen bijna uit bed moeten rollen, tot overmaat van ramp de bus gemist, tram voorbij zien rijden, krampen en rugpijn! De zon mag haar intrede maken - zal niet slecht zijn en niet alleen voor mij!

Het is net of de winter zijn sporen nalaat in het leven.. Het is net een oude versleten mantel die geen bescherming meer biedt, waardoor een koude snijdende wind pijnlijke littekens achterlaat!

Wel een leuk detail vandaag - heb 'best' een groot compliment van M. gekregen. Heb tijdens haar afwezigheid de nodige documenten goed bijgehouden.. En heb op de site van de vub gelezen dat Geschiedenis wel in avondschool wordt gegeven (een oude droom). Ga samen met E. naar de infodagen (duim duim).

Ik ga me op de zetel leggen - de strijk is voor morgen - ik laat Depeche Mode nog uitzingen (aaah ja!!) en dan sluit ik af. Ik merk dat ik de dingen door elkaar vertel en dan weet ik hoe laat het is ;-)

No comments: