Friday, April 07, 2006

Morgen = overmorgen

Morgen is overmorgen geworden..

Ik kom net van de Fnac - mp3-tje en cd-tje gekocht (met de cheques van P. - dankuwel). Heb eigenlijk niet veel nieuws te vertellen. Ben nog volop bezig met de grote kuis en die is gister een ietsiepietsie uit de hand gelopen.. Ik wou enkel het hoogste nog eens met nat kuisen en heb uiteindelijk de 'tapiplein' eraf getrokken (zal straks K. reactie te horen krijgen). EN ik moet nog enkel de ramen van de living een flinke kuisbeurt geven en dan zijn ze allemaal gedaan :-) Poetswoede noemen ze dat.

Kreeg gister smsje van B. Ze heeft een appartement gekocht in Aartselaar en het lijkt me een fameuze woonst te zijn (nieuwe keuken, ruime living, 2 slaapkamers en een tuin). Het kriebelde even.. Ik betrap me er meer en meer op dat het alleen-wonen me goed beviel.

De huidige 'levenswijze' zit daar voor iets tussen! K. veel weg, ik die daar geen rekening meer mee houdt en zelf dan ook veel 'de baan' op ben. Ok, 's avonds liggen we in hetzelfde bed maar dan op een uur dat je de hoe-was-jou-dag-vraag niet meer stelt!

En als je dan in je eentje het huishouden doet, ga je wel eens verder denken.. By the way, in mijn appartementje was er belange niet zoveel te kuisen als hier (zucht)!

No comments: