Wednesday, March 01, 2006

TamTam

Het voorbije weekend is de rk-tamtam ijverig bezig geweest.. Het is bangelijk hoe snel iets rondgaat en hoe dat een eigen leven gaat 'lijden'. Neen sorry, dat 'lijden' is meer voor het hoofdpersonage.

En gister werd het toch een beetje TE na een aangename mail van het hoofdpersonage ;o) Ik weet ondertussen ook dat het niet persoonlijk bedoeld was, maar het was toch even verschieten. En ik ben niet iemand die het daar dan bij laat, dus ikke mijn stevige schoentjes aangetrokken en iets later met het hoofdpersonage een belleke gedaan om alles eens lekker uit de doeken te doen. Awel, het deed goed, NA!

Nu is het rk een fantastiche broeiplaats voor roddels e.d. Op 3 dagen tijd kan je getrouwd, gescheiden, hertrouwd of omgebouwd tot .. zijn! Echt niet te geloven.

Even iets anders; ik gister en eergister met de fiets naar 't werk gegaan! Flink van mij hé :o)
De vriestemperaturen zorgen er wel voor dat ik de rest van de week het openbare vervoer kan nemen.. Geef toe; leuk excuus hé

No comments: