Friday, March 03, 2006

Kleine oogjes

K. moest deze week vroeg uit de veren - woensdag en deze morgen om 5h30 en gister om 5h.

Op zich geen probleem maar K. is zo'n bazeke dat niet uit zijn bed geraakt. Dus van zodra de wekker een eerste (!!) keer afloopt, zet K. de 'zoemer' op. Dit betekent dat om de zoveel minuten de wekker terug afloopt.

Klein probleempje; K. wordt daar niet wakker van, IKKE WEL! De eerste 3 keren schud ik K. zachtjes wakker, de 4de keer plant ik mijn elleboog in eender welk lichaamsdeel (kan me niet schelen welk gedeelte ik eerst raak).


Als K. dan toch in de badkamer is geraakt.. ben ik klaar wakker! En om een héél lang verhaal kort te maken - ik heb ondertussen al een serieus uurtjes slaaptekort bij elkaar gespaart (dankuwel K.). Nu ondervinden mijn collega's daar niet veel hinder van, K. daarentegen gaat het nog mogen uitzweten :o)

No comments: