Friday, March 10, 2006

Bijna weekend

Wat een drukte!! Maar echt veel is er niet te vertellen..

Een collega van me is 2 weken ziek en deze week moesten de uitnodigingen voor een belangrijke vergadering buiten.. Mijn baas in paniek - uiteindelijk is alles correct verzonden en heb zo een 2de hartaanval bij baasje kunnen vermijden.

Met het examen interventie/verzorging dit weekend, is er ook veel gesimt de voorbije week. Dat was thuiskomen, iets eten, auto inladen en vertrekken. Gister is de simulatie niet doorgegaan en ben ik in mijn strijk gevlogen (whoehoe we hebben weer kleertjes om aan te doen).

En dat alles bezorgt me kleine oogjes :o) Aangezien ik zondag om 8h op het lokaal moet zijn, rest me morgen om iets langer te blijven liggen. Maar ik heb R. beloofd om morele ondersteuning te bieden bij haar herexamen en dat betekent om 7h30 opstaan (toch een uurtje later dan vandaag).

No comments: